ZAWARCIE UMOWY

1.1

Niniejsze Warunki Uczestnictwa stanowią integralną częśd umowy o udział w imprezie turystycznej organizowanej przez „Funny Days” z siedzibą w Warszawie przy ul. Storczykowej 46a , zwanej dalej imprezą.

1.2

Zawarcie umowy o udział w imprezie turystycznej następuje z chwilą podpisania druku Umowy-Zgłoszenia przez Uczestnika imprezy oraz wpłacenia przez Uczestnika imprezy zaliczki, określonej w pkt. 1.5.

1.3

Stronami umowy są „Funny Days” oraz Uczestnik imprezy. Uczestnikiem imprezy turystycznej jest osoba zgłaszająca udział w imprezie i podpisująca druk umowy zgłoszenia oraz inne osoby wpisane w Umowie Zgłoszeniu przez osobę zgłaszającą. Zgłoszenie udziału w imprezie turystycznej dokonane przez osobę niepełnoletnią winno byd potwierdzone przez jego opiekuna.

1.4

Podpisując umowę o udział w imprezie turystycznej organizowanej przez „Funny Days” wyrażają Paostwo zgodę w porozumieniu ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku/ art.23 pkt. 1 w związku z art.7 pkt.5/ na przetwarzanie, uaktualnianie, udostępnianie i przechowywanie swoich danych osobowych w celu realizacji podróży oraz w celach marketingowych.

1.5

Uczestnik zostaje umieszczony na liście stałej uczestników imprezy po podpisaniu, przez osobę zgłaszającą udział w imprezie, druku Umowy-Zgłoszenie Uczestnictwa i dokonaniu równocześnie lub w przypadku rezerwacji pisemnych i telefonicznych w ciągu 24 – 72 godzin wpłaty zaliczki. Lista stała uczestników imprezy to lista, która obejmuje Uczestników, którzy mieszczą się w limicie miejsc przewidzianych przez „Funny Days” do sprzedaży na daną imprezę. Uczestnik umieszczony na liście stałej uzupełnia wpłatę do pełnej ceny imprezy najpóźniej na 10 dni przed datą rozpoczęcia imprezy w Polsce/do dnia zakończenia imprezy poza granicami Polski. W przypadku ceny podanej w Euro należy wpłacić jej równowartość w PLN wg kursu sprzedaży Euro w mBanku z dnia wpłaty całości kwoty. Zaliczka wpłacana przy dokonaniu rezerwacji wynosi: 600 PLN/osobę/tydzień (turnus)/600 Euro za rodzinę za wyjazd zagraniczny, o ile oferta wyjazdu nie stanowi inaczej. W przypadku rezygnacji uczestnika z wyjazdu zaliczka jest bezzwrotna. Rezerwacja nie będzie ważna w przypadku wpłaty mniejszej niż 600 PLN/tydzień/osobę/600 Euro za rodzinę  lub w innej wysokości wyznaczonej w ofercie, jak również w przypadku braku wpłaty pozostałej kwoty w wyznaczonym terminie, tj. do 30 dni przed planowanym terminem wyjazdu/imprezy lub innym terminie wyznaczonym w ofercie. Niedotrzymanie terminu płatności jest jednoznaczne z rezygnacją uczestnika z wyjazdu i utratą zaliczki.

1.6

Po sprzedaniu wszystkich miejsc w danej imprezie „Funny Days” może przyjmowad dalsze zgłoszenia zainteresowanych uczestników na listę rezerwową. Udział tych osób w imprezie może nastąpid tylko w przypadku potwierdzenia rezerwacji przez „Funny Days”.

1.7

Nie dokonanie w ustalonym terminie wpłat należności za imprezę może byd przyczyną skreślenia uczestnika z listy stałej lub rezerwowej na warunkach rezygnacji z przyczyn nie leżących po stronie „Funny Days”.

1.8

Przy zawieraniu umowy „Funny Days” określa rodzaj dokumentów niezbędnych do realizacji imprezy oraz termin ich okazania lub dostarczenia do „Funny Days”. Brak takich dokumentów lub ich nieterminowe złożenie jest równoznaczne z rezygnacją uczestnictwa w imprezie z przyczyn nie leżących po stronie „Funny Days”. W przypadku nie dostarczenia danych do ubezpieczenia „Funny Days” nie ponosi odpowiedzialności za nie ubezpieczenie Uczestnika.

1.9

Uczestnik jest zobowiązany poinformowad „Funny Days” o zmianie nazwiska i adresu. Informacje te winny byd przekazane niezwłocznie do „Funny Days” najpóźniej na 7 dni przed wyjazdem. W przypadku braku takiej informacji lub przekazania jej w terminie uniemożliwiającym załatwienie niezbędnych formalności „Funny Days” nie ponosi odpowiedzialności za skutki z tego wynikłe, co może byd równoznaczne z rezygnacją z uczestnictwa w imprezie z przyczyn nie leżących po stronie „Funny Days”.

1.10

„Funny Days” zastrzega sobie prawo odwołania imprezy z przyczyn od siebie niezależnych. W takim przypadku uczestnik może żądad wpisania go na listę stałą uczestników innej imprezy lub zwrotu pełnej wpłaty.

1.11

W przypadku brak u wymaganego minimum uczestników, stanowiącego 80% miejsc, które biuro ma do dyspozycji na daną imprezę, „Funny Days” zastrzega sobie prawo odwołania imprezy najpóźniej na 10 dni przed datą jej rozpoczęcia.

1.12

W przypadku zawierania przez Uczestnika umowy o udział w imprezie za pośrednictwem agenta „Funny Days” to agent ponosi odpowiedzialnośd za prawidłowośd i kompletnośd rezerwacji i informacji udzielanych Uczestnikowi.

1.13

Uczestnik wyjazdu uiszczając całośd opłaty za wyjazd tym samym wyraża zgodę na prezentowanie swojego wizerunku na zdjęciach w ramach promocji „Funny Days” (katalogi, www, facebook).

REZYGNACJA Z IMPREZY

2.0 Okres Pandemii
W przypadku obostrzeń zakazujących organizację obozów, spotkań i wycieczek, kwota zaliczki lub całość kwoty zostanie zwrócona  w całości zgodnie z obowiązującymi regułami.

2.1

W przypadku rezygnacji przez Uczestnika z uczestnictwa w imprezie z przyczyn nie leżących po stronie „Funny Days”, w tym m.in. z powodu:

  • niedotrzymywania przez Uczestnika określonych w umowie terminów uzupełnienia wpłat i dostarczenia dokumentów,
  • nie zgłoszenia się w miejscu realizacji świadczeo do pilota / rezydenta lub innego przedstawiciela „Funny Days” wskazanego w programie lub na voucherze choroby i innych przypadków losowych.

Uczestnik zostaje obciążony obowiązkiem zapłaty kary umownej, której wysokośd należy od terminu rezygnacji i wynosi :

  • 10% ceny imprezy, jeżeli rezygnacja nastąpiła w terminie do 31 dni przed rozpoczęciem imprezy,
  • 30% ceny imprezy przy rezygnacji w okresie 30 – 21 dni przed daty rozpoczęcia imprezy,
  • 80% ceny imprezy przy rezygnacji w okresie 20 – 8 dni przed daty rozpoczęcia imprezy,
  • 90 % ceny imprezy przy rezygnacji w okresie 7 – 1 dnia prz ed daty rozpoczęcia imprezy,
  • 95% ceny imprezy w przypadku rezygnacji w dniu wyjazdu lub nie zgłoszenia się
  • w wyznaczonym czasie na miejsce zbiórki, lub nie przybycia do miejsca realizacji imprezy.

2.2

„Funny Days” nie obciąży Uczestnika kosztami rezygnacji, za wyjątkiem uzasadnionej opłaty manipulacyjnej, obejmującej rzeczywiste koszty obciążające „Funny Days”, jeżeli uczestnik najpóźniej w chwili odstąpienia od umowy wskaże osobę, spełniającą warunki udziału w imprezie, która przejmie jego obowiązki wynikające z tej umowy. Dokonane przez Uczestnika wpłaty na poczet ceny imprezy zostaną mu zwrócone po dokonaniu odpowiedniej wpłaty na poczet tej ceny przez osobę wskazaną i po potrąceniu opłaty manipulacyjnej.

REALIZACJA UMOWY

3.1

Przy wyjeździe transportem organizowanym przez Uczestnika we własnym zakresie, wydanie Vouchera skierowania na odbiór świadczeo nastąpi w terminie określonym przy zawarciu umowy nie wcześniej jednak niż po wniesieniu przez uczestnika pełnej wpłaty na imprezę.

3.2

„Funny Days” jest odpowiedzialne za przebieg imprezy zgodny z programem oraz za umówione jako świadczenia. Ewentualne reklamacje należy zgłaszad bezpośrednio do przedstawiciela „Funny Days”. „Funny Days” jest zobowiązane do dokonania zwrotu Uczestnikowi wartości niezrealizowanych świadczeo.

3.3

Uczestnik imprezy nie może domagad się od „Funny Days” odszkodowania z tytułu poniesionych strat moralnych. Wszelkie odszkodowania są przyznawane wyłącznie na podstawie uzasadnionej i udokumentowanej szkody, powstałej w związku z niewykonaniem lub nienależnym wykonaniem umowy przez „Funny Days”.

3.4

„Funny Days” nie odpowiada za niedogodności zaistniałe w trakcie realizacji imprezy wynikające z przyczyn od niego niezależnych, takich jak na przykład warunki atmosferyczne.

3.5

„Funny Days” nie będzie dokonywad zwrotu wartości świadczeo, które nie zostały w części lub w całości wykorzystane z przyczyn nie leżących po stronie Uczestnika, takich jak na przykład awaria ośrodka transportu przy imprezach z dojazdem własnym, skrócenie pobytu, inne.

3.6

Uczestnicy zobowiązani są do pokrycia kosztów ewentualnie wyrządzonych przez siebie szkód w trakcie trwania imprezy w miejscu ich powstania. Za szkody wyrządzone przez osoby niepełnoletnie odpowiadają ich prawni opiekunowie.

3.7

Uczestników wyjazdów „Funny Days” ubezpiecza w zakresie kosztów leczenia (imprezy poza granicami RP) i następstw nieszczęśliwych wypadków. Warunki ubezpieczenia dostępne są w biurze „Funny Days”.

POLITYKA PRWATNOŚCI

4.1

Administratorem Państwa danych osobowych jest Funny Days Konrad Białek z siedzibą w Warszawie, ul Storczykowa 46 a, e-mail: biuro@funnydays.pl

4.1

Dane będą przetwarzane w celu wysłania zapytania ofertowego przez stronę www Funny Days, zawarcia umowy ubezpieczenie NNW na wyjazdy rodzinne, wycieczki, zielone szkoły lub eventy firmowe oraz sporządzenia listy zakwaterowania lub listy autokarowej. Wszystkie przesyłane do pośredników dane będą szyfrowane. 

4.1

Dane będą przechowywane przez okres 5 lat, chyba że dostaniemy od Państwa informację o chęci skasowania danych. 

4.1

Mają Państwo prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.

4.1

Mają  Państwo prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych do jej wycofanie. Skorzystanie  prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.

4.1

Mają  Państwo także prawo do przenoszenia danych (w szczególności historii transakcji)